Teorie. Stoupavost | 36 % 36 % |
Jízdní rychlost | 2,5 m/H 4 km/h |
DT10e
Teorie. Stoupavost | 36 % 36 % |
Jízdní rychlost | 2,5 m/H 4 km/h |
Délka | 71 in 1.803 mm |
Provozní hmotnost (min.-max.) | 1.962,1 - 2.270,8 lb 890 - 1.030 KG |
Šířka | 31,1 in 790 mm |
Výška | 50,4 in 1.280 mm |
Hmotnost | 1.499,14 lb 680 KG |
Užitečná nosnost max. | 2.204,6 lb 1.000 KG |
Objem korby zarovnaná | 97 gal us 367 L |
Objem korby vrchovatá | 112,8 gal us 427 L |
Objem korby - voda | 43,9 gal us 166 L |
Jmenovitý výkon | 4 kW 4 kW |
Jmenovitý proud | 33 A 33 A |
Jmenovité napětí | 80 V 80 V |
Jmenovité otáčky | 1.800 1/min 1.800 1/min |
Napeti baterky | 80 V 80 V |
Typ motoru | Asynchronní motor |
Kapacita | 11,3 KWH |
Doba chodu akumulátoru | 4,5 h 4,5 h |
Doba nabíjení akumulátoru | 8 - 10 h 8 - 10 h |
Vybíjecí proud max. | 72 A 72 A |
Nabíjecí proud max. | 72 A 72 A |
Charakteristika nabíjení | CCCV |
Systém chlazení | Rippenkühlkörper |
Indikátor stavu nabití | ano |
Integrovaný BMS | ano |
Typ baterie | LiFePO4 |
Dopravované množství max. | 1,3 gal/m 5 l/min |
Hydraulické čerpadlo | ZRP |
Přepravní hmotnost | 1.796,8 lb 815 KG |