TH412

Technické údaje

Metrika
Metrika Imperial
Výrobce motoru Yanmar
Typ motoru 3TNV80FT
Válce 3
Výkon motoru 18,4 kW 18,4 kW
Výkon motoru 25 Koňská síla 24,7 koňská síla
Při maximálních otáčkách 2.600 ot/min 2.600 ot/min
Zdvihový objem 1.226 cm³ 74,82 in³
Typ chladiva voda
Emisní norma V
Dodatečné zpracování výfukových plynů -
Zprůměrovaná hladina akustického výkonu LwA (kabina) 99,5 dB(A)
Garantovaná hladina akustického výkonu LwA (kabina) 101 dB(A)
Deklarovaná hladina akustického tlaku LpA (kabina) 84 dB(A)
Výrobce motoru Yanmar
Typ motoru 3TNV86CHT
Válce 3
Výkon motoru 33,3 kW 33,3 kW
Výkon motoru 45,3 Koňská síla 44,7 koňská síla
Při maximálních otáčkách 2.600 ot/min 2.600 ot/min
Zdvihový objem 1.568 cm³ 95,69 in³
Typ chladiva voda
Emisní norma V
Dodatečné zpracování výfukových plynů DOC/DPF
Zprůměrovaná hladina akustického výkonu LwA (kabina) 101,2 dB(A)
Garantovaná hladina akustického výkonu LwA (kabina) 102 dB(A)
Deklarovaná hladina akustického tlaku LpA (kabina) 84 dB(A)
Provozní napětí 12 V
Baterie 77 Ah
Alternátor 80 A
Užitečné zatížení (max.) 1.250 kg 2.756 lb
Provozní hmotnost 2.750 - 2.900 kg 6.063 - 6.393 lb
Kabina řidiče Kabina
Objem palivové nádrže 33 l 8,72 US gal
Objem nádrže na hydraulický olej 36 l 9,51 US gal
Typ pohonu elektronicky regulované
Pohon pojezdu Hydrostaticky přes rozdělovací převodovku a kardanový hřídel
Jízdní stupně 2
Náprava PAL 1155
Rychlost jízdy standardně 0 - 20 km/hod. 0 - 12.43 mph
Rychlost jízdy, možnost 1 0 - 30 km/hod. 0 - 18.64 mph
Provozní brzda Hydraulicky ovládaná kotoučová brzda na přední nápravě působící na zadní nápravu přes kardanový hřídel
Parkovací brzda Elektrohydraulická pružinová brzda v přední nápravě a přes kloubový hřídel na zadní nápravu
Uzávěrka diferenciálu 100% přední osa+ zadní osa
Provozní tlak jízdní hydrauliky (max.) 380 baru 5,511 US gal
Průtok provozní hydrauliky (max.) 36,4 (41,6 - 70) l/min 9.62 (10.99 - 18.49) gpm
Provozní tlak provozní hydrauliky (max.) 220 baru 3,191 US gal
Zdvihový válec 1
Vyklápěcí válec 1
Systém rychlé výměny hydraulické
Druh řízení Hydraulický pohon všech kol se synchronizací koncové polohy
Válec řízení 2
Úhel řízení max. 2x38 stupeň
Úhel výkyvu zadní nápravy ± 7 stupeň

DPF = filtr pevných částic pro vznětový motor

DOC = oxidační katalyzátor pro vznětový motor

SCR = selektivní katalytická redukce

Poptávka po produktech

*Povinná pole